neděle 22. září 2019

Rajčatový salát

Dnes jsem vyzkoušela toto video. Protože to vypadalo podle předpovědí počasí, že by rajčata v zahrádce mohla zmrznout, bylo potřeba je otrhat a taky zpracovat. Toto je jeden možný způsob. I když ten můj ještě není zaležený, tak jsem nevydržela a ochutnala. Je výborný, tak směle do toho. Já jsem udělala jednu změnu.Zdálo se mně, že je tam té cibule příliš, stejně tak česneku. Tak jsem to zredukovala na dvě velké cibule a dva stroužky česneku. Všechno ostatní jsem nechala tak jak je psáno.
Ještě jsem ten česnek nadrtila a rozmíchala s olejem citronovou šťávou , medem a ostatními ingrediencemi. Nechám na vás, jestli si recept upravíte podle sebe.
 Lepší rajský salát jsem nejedla. Až bude vychlazený bude to teprve luxus.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.