sobota 16. ledna 2021

Hádanka

 Včera jsem navštívila blog Janky, která zveřejnila celý arzenál nůžek, které mají v domácnosti. Já se něčím podobným pochlubit nemůžu, ale zato Vám předkládám jedny zajímavé nůžky, které vybočují z běžné řady nůžek. Zajímá mě, jestli jste se s nimi někdo setkal a tedy víte, k čemu jsou dobré. 



Rozluštění... 



Jsou to nůžky na křepelčí vejce. Protože mají tvrdší skořápku a pod skořápkou tuhou blanku, než slepičí vejce,  krásně se s nůžkami vajíčko otevírá. Našla jsem je v e-shopu, když jsem hledala nosiče na ta mrňavá vajíčka. 

16 komentářů:

  1. Protože jsem to četla, tak myslím, že jsou na zastřihování knotu u petrolejek, ale nikdy jsem je neviděla i když svícení s petrolejkou si ještě pamatuju. Bydleli jsme na Šumavě na konci el. vedení a tam se zaváděla elektrika dost pozdě a tak petrolejka všechno zajišťovala. Těch nůžek tam měla paní opravdu hodně a zajímavých. U nás pořád padá sníh a pořád přibývá. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nechávám odpověď otevřenou. U nás je napadáno dost a krásně svítí sluníčko.

      Vymazat
  2. Tyto vidím poprvé v životě. Tipuju, že se tím kroužkem něco prostrčí a čepelí potom seřízne. Třeba nějaké ovoce nebo zelenina, u nichž se špatně odstraňuje stopka...

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, našla jsem to na google, ale nechci kazit hádání ostatních. :-) Je to na k.v., co máš ty a ne my ostatní.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové nůžky vidím prvně. Vůbec netuším na co se používají, nechám se překvapit.
    Jituško, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem si na zastřižení doutníků, ale Lotty mě svým komentářem zvyklala. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem myslela na zastřižení doutníků, na Google se nechci dívat, nechám se překvapit! 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám tušení, nechám se překvapit, Jitko

    OdpovědětVymazat
  8. Už vidím rozluštění a u vás se dá taková věcička očekávat

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jity, už jsi mě předešla. Ráno jsem se podívala na tvůj blog a chtěla napsat, že s takovýma nůžkama jsem se ještě nesetkala. Ale podle příspěvku "Intuice" - je to na to, co máš ty a ne my ostatní - jsem začala tušit.
    Chtěla jsem tě poprosit, abys napsala/nafotila/, jak s těmi nůžkami pracuješ.A ty už jsi to prozradila. Díky. Ale může být i tvá ukázka, jak ti to jde.

    OdpovědětVymazat
  10. Přidám ukázku až budu dělat volský oka nebo smaženici. Ale můžu tě ujistit, že to jde bezvadně.
    .

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, tak tohle by mě nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  12. To je parádní hádanka.Nikdy by mě to nenapadlo.Taky křepelčí vejce jsem zahlédla jej supermarketu ☺ Je to pěkná vychytávka ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Viděla jsem to jednou v televizi a říkala si blbost, jak můžou stříhat vejce a ejhle, ono to fakt funguje :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Že existují i nůžky na vajíčka, to by mě opravdu nenapadlo!😲
    Přeji příjemné zimní dníky, Jituško.🌞⛄

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.