úterý 19. ledna 2021

Zima v opičích horách

 Konečně, po několika letech napadl sníh i u nás. Že bych zrovna já z toho jásala se říct nedá. Pajdavá babka má co dělat aby se udržela na nohách i bez sněhu, ale doma za oknem u roztopených krbovek je to pěkné pokoukání z okna. 






A z dlouhé chvíle se vracím k restům, které budu škrobit a vypínat a jen tak, pro radost jsem si udělala jednoho skřítka a s ním se s Vámi pro dnešek loučím. To ostatní Vám ukážu až to uschne. 



20 komentářů:

  1. Jitu koukám co máte včelích úlů,paráda,to má taťka o zábavu postaráno. Škoda,že bydlíš na druhém konci republiky,hned bych byla odběratelka medu.. Já jsem asi slepá,hledala jsem očička tomu skřítkovi,ale kulíšek je super.
    Buď ráda,že má zahrada snížek,u nás je ho na zahr.taky trošku,ale je pokrytá a to uklizených zahrádek!!!!!pa a hezký dníky.Miluš

    OdpovědětVymazat
  2. V našich Opičích horách se jal sníh pomalu tát, včera bylo mínus deset, dneska je plus dva. Takže se z té krásy za chvíli stane nechutnej blivajz v kterým se nebude dát chodit. Už dneska se po chodníku nedá pořádně jít, protože se obec nějak vykašlala na jeho prohrnutí...

    OdpovědětVymazat
  3. Ať máme rádi zimu nebo ne, sněhová čepice na různých věcech vypadá zajímavě. Proč Opičí hory? ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, taky se raději kochám zimou pohledem z okna. Skřítek je kouzelný, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko pěkně máte bílo, u nás už je asi třicet centimetrů a pořád padá. Taky bych se raději dívala z okna, ale do práce se musí, u nás se nesolí, tak máme na silnicích super klouzačku, už aby bylo jaro. Měj se krásně a venku hlavně opatrně :)

    OdpovědětVymazat
  6. K zimě patří sníh a led. Takovou zimu mám ráda.⛄👏 U nás celé odpoledne padal sníh, ale taje. Jsem zvědavá, jaká cesta mě bude čeká zítra večer, až pojedu z rachoty.🤔
    Přeji klidnou dobrou noc.🌜

    OdpovědětVymazat
  7. Včeliček máte docela dost a k tomu ještě nějaké hospodářství, tak to máte práce dost. Taky jsme měli včelky, ale když manžel odešel, tak jsem se starala ještě rok a pak jsem je prodala. U nás je teda pořád hodně sněhu, včera zase hodně napadalo, ale dneska už je trošičku na nulou a tak to taje a není to moc fajn pohybování. Hlavně když bude nějaká voda, u nás je to po lońském suchu dost špatný, voda je jen v jednom potoce a ostatní jsou vyschlý. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  8. No, u nás jsou taky ještě zbytky sněhu, ale taje, jestli to ráno zmrzne, bude to super klouzačka a to není nic pro nás. Doma u krbových kamen je vám určitě fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten skřítek mi připadá jako Yety :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně vám nasněžilo, a skřítek má úžasný plnovous :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je opravdová zima.U nás sníh trochu je,ale dnes tady bylo +7°C ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Zima za oknem vypadá hezky. U nás všechno roztálo už včera. Vůbec mi to nevadí:-))))) Skřítek je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už po sněhu není ani pamatky, dneska je jedenáct stupňů. Skřítek je parádní 😉

      Vymazat
  13. To je krása ... jak já bych ráda viděla sníh někde na vesnici 😉 Tady na horách závěje a až 3 m sněhu ale u nás zase leje . Skřítek je roztomilý , jak jsi ho dělala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod najdeš na FB https://www.facebook.com/MetDaanMagazine/videos/128081369143154

      Vymazat
  14. Jituš, k vám ta opravdová zima patří. Les, kopce, příroda....A skřítek je šikulka.

    OdpovědětVymazat
  15. Ranní pohled z okna mě také potěšil, ovšem ven jsem nešla, za oknem bylo fajně ☺ Jsi pilná včelka, nesoutěžíš s těmi v úlu, vím mají zimní spánek a ty si tvoříš na náskok. ☺ Jituš, měj pohodové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  16. Jitu,krásná bílá peřina,pohled jak do pohádky :-)
    Skřítek je milý :-)
    Měj se krásně a buď na sebe opatrná :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  17. Včera to u nás vypadalo stejně. Za dvacet let tu tolik sněhu nepamatuju, ale dnes je už zase jen trochu břečky v příkopech. Rozhodně mi to nevadí :-)))))

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.