středa 3. února 2021

Blahokvět

Tak dnes něco pozitivního. Před časem jsem od Milušky dostala poštou několik proutků odnoží blahokvětu. Byly pečlivě zabalené aby nevyschly a hned jak došly jsem je zasadila. Chvíli trvalo, než se ukázaly květy. Rostl sice jako blázen, zeleně měl až nadbytek a květ stále nikde. Před tím, než jsem se ocitla v nemocnici jsem ho ostříhala a to dost razantně. Vyplatilo se to. Dnes jsem šla zalévat a hle, rostlinka mě uvítala několika dosud ne plně rozkvetlými kvítky. Mám takovou radost, že jsem nevydržela a musela jsem se pochlubit. Beru to jako dobré znamení, že i já snad na jaře rozkvetu. 




17 komentářů:

  1. Taky mám. Je krásný. Akorát teď mi nekvete. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty nebreč-on pokvete,mě po přesazení taky nekvete,asi dostane kombajnový sestřih a uvidíme kdo z koho...

      Vymazat
  2. Jitu přeji moc,že ti pokvete,zasloužíš si jej,udělala jsi pro mě v minulém blogu dost.pa a opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  3. Že miluji kytky,ale o této jsem ještě neslyšela.Ale jmenuje se moc pěkně.
    Přeji krásný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho neznala až jsem ho uviděla na blogu u Milušky. Jen jsem ho pochválila a už byl na cestě k nám.

      Vymazat
  4. To je krásná kytička, taková něžná

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká kytička a ona tě hezky přivítala, tak je to určitě moc dobré znamení. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle kytičku taky neznám. Je vidět, že se o ni dobře staráš. Má hezké kvítky.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, určitě i ty brzy rozkveteš... Únor je krátký a pak už tu bude vidina jara. Držím palce. Kytičku také vidím poprvé. Doufám, že nám ji ukážeš až se rozvine.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle kytičku taky neznám. Je bezva, že Ti udělala, radost, Jitko. Jsem zvědavá na novou fotku :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem z těch, kdo nezná, ale obdivuje. Já jsem ráda za každý kvítek u pokojovek i na zahradě. Už se moc těším na jaro, doufám, že bude líp. Hezké dny ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Blahokeř (Thomsonové, je tahle odrůda) ne blahokvět. To jseš šťastnej člověk, že ti zakořenil. Já po něm pasu strašně dlouho, nedaří se mi ho nikde objevit v prodeji, a když dostanu oplégry, nezakoření. Holt budu muset koukat dál, jestli ho někde neobjevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej budu na jaře stříhat,tak zda budete chtít,klidně aplégr udělám,ale záleží jen na vás.

      Vymazat
    2. Vážně? No to bylo naprosto super! Tak to moc děkuji za nabídku.

      Vymazat
  11. Vůbec tuto kytičku neznám. Asi ti chtěla v této zvláštní době udělat radost.Jsi zkrátka dobrá květinářka.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.