středa 17. února 2021

Žádný blahokvět, ale blahokeř...

Mně sice sedí spíš název blahokvět, protože keř si představuji jinak, ale když to říká Vendy, musím ji věřit. Je to znalec.  A slíbila jsem, že až rozkvete naplno, předvedu. Tak tady je v plné kráse.







A zakoupila jsem první hlízy převislých begónií. Ty staré už byly tak staré, že už potřebují obnovu. Letos na balkon zakoupím opět převislé muškáty,protože to je jistota, že snesou jak přemokření, tak i přísušek. Jen je potřeba je pravidelně přihnojovat.Tak to je v mém předjaří všechno. Ještě jsem se pořádně nerozjela, ale až k tomu dojde, peněženka se bude strachy třást.



16 komentářů:

  1. Jitu, Blahokeř má krásné květy. Koukla jsem co na to strýček Google a on mi prozradil, že ten Tvůj je Blahokeř Thomsonové.

    OdpovědětVymazat
  2. JItko, to je nádhera. Také navštívím strýčka Googla, líbil by se mi moc. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš je to paráda a jsem ráda,že se má u tebe dobře a že ti dělá radost...Jen tak dál a a´t se daří i k begoniím. No už aby to jaro klidně zaklepalo na peněženku..

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško,kvete teda překrásně.
    Klidně už bych to jaro brala :-)
    Měj se moc hezky a přeji hodně zdravíčka.Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, blahokeř jsem viděla u tebe poprvé a určitě si ho také pořídím. Vidím, že jsi se začala připravovat na jaro. Převislé muškáty jsou vděčné, také je mám každým rokem na oknech a celkem se jim u mne daří. Pár begonek mám také. Na jednu stranu se na jaro těším, ale jak to začne, skončí ten kolotoč až v říjnu. Takže si velmi ráda dopřeji ještě pár týdnů odpočinku. Opatruj se. Hela

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je moc hezký a určitě se bude mít u tebe dobře. Taky už vyhlížím různé kytičky a semínka, ale u nás je ještě sněhu hodně i na střechách a všude. Ale určitě už i u nás, jaro taky pomaloučku klepe na dveře. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. Blahokeř neznám a jak vidím, je to moc pěkná rostlina. Sice je u nás ještě dost sněhu, ale stejně už jaro začínám ve vzduchu cítít a těším se na něj.
    Pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ráno už prozpěvovali kosáci a ti mají na jaro čuch. Určitě je někde za rohem.Taky se těším a doufám, že mě vytáhne z těch zdravotních problémů.

      Vymazat
  8. Ve své domovině dorůstá velikosti pořádných keřů a dokáže šplhat hodně vysoko, a je to i vidět na exemplářích v Botanické zahradě, takže blahokeř opravdu odpovídá růstu. Ale blahokvět zas krásně konvenuje s jeho úžasnými květy!

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky se ti rozrostl, je nádherný

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, blahokeř má nádherné květy.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jitko, kvete Ti krásně. Byla jsem zvědavá už když jsi ukazovala poupátka a tak jsem taky googlila. Máš zelené prsty! Dnes u nás jaro zahájilo sezónu. Taje jako o závod :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás taje a já už mám zasazené begónky. Pomalu se na jaro vylaďuji.Dnes mám v plánu žehlení a zítra budu rozdělávat od sebe cibule Ismenu, které do sebe strašně prorostly a na podzim jsem na ně neměla čas.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  12. Já o Ismene přišla. Měla jsem čtyři nádherné ohromné cibule od jedné paní z FB, první rok byly ve velkém květináči a krásně kvetly, a tak jsem je druhý rok dala do záhonu (druhá možnost pěstování doporučená paní) a uhnilo všechno co mohlo. Zbyly mi jen čtyři dvoucentimetrové cibulky. No pokusím se je zasadit a uvidím co z nich bude.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.