středa 17. března 2021

Nepečený lahodný dezert


Ingredience:


400 ml smetana na šlehání
25 dkg Mascarpone nebo Lučiny
25 dkg másla
1 plechovku karamelového kondenz. mléka
4 balíčky BB sušenek

Postup:

Změklé máslo prošleháme s kondenzovaným mlékem a po částech do vzniklého krému zašleháme Mascarpone a nakonec pozvolna vmícháme ušlehanou šlehačku.
Do jedné části krému, můžeme zašlehat trochu silné černé kávy a vrstvy krémů při skládání dezertu střídat.

Do dortové formy, nebo na vyšší plíšek naskládáme  BB sušenky a na ně navrstvíme krém. Střídáme vrstvy tak dlouho, dokud nespotřebujeme krém. Poslední vrstva by měla být krém. Formu vložíme na 12 hodin do ledničky, aby se moučník proležel a chutě propojily.


Dezert budu dělat na víkend a tak potom přidám i fotku.



Použila jsem domácí Lučinu místo Mascarpone . Tu dělám už pár let z 1/2 l smetany a 2 kelímků bílého jogurtu. Obojí dobře prošlehám, do hustého síta vložím pláténko a na ně naleji smíchanou tekutinu. Nechám v lednici do rána překapat. Nic nepřijde nazmar ani syrovátka, která zůstane oddělená v misce pod cedníkem. Tu si dám jako zdravý a osvěžující nápoj. Ale to všechny určitě znáte.

PS:
Děvčata, pokud se vám zobrazuje u článku reklama, dal ji tam Google a pokud budete zavírat reklamu křížkem, dopracujete se k tomu, že zmizí. Zkoušejte to prosím. Já to nemůžu nijak ovlivnit, protože já ji na svém blogu nevidím. Děkuji

6 komentářů:

  1. Zajímavý recept.Pár nepečených dortů znám a i ze sušenek,ale tenhle recept ne.
    Těším se na fotky
    Jituš,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle rychlovky jsou dobrý a jsou fajn. U nás dneska počasí nezlobí a je docela hezky, občas svítí i sluníčko. Dneska jsem byla u zubaře a tak jsem ráda, že to mám za sebou, ale nebolelo i když mě dělal 2 zuby, plomboval. Mám mladýho a šikovnýho zubaře. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, pokud se vám zobrazuje u článku reklama, dal ji tam Google a pokud budete zavírat reklamu křížkem, dopracujete se k tomu, že zmizí. Zkoušejte to prosím. Já to nemůžu nijak ovlivnit, protože já ji na svém blogu nevidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Reklamu nevidím, ale zákuseček jo a moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  5. Receptík je zajímavý a neznám ho. Ukládám si a ráda někdy vyzkouším.
    Lučinu si doma někdy dělávám, je jí hodně za málo peněz. :-)

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...