pátek 5. března 2021

Pomazánka z Nivy

Dnes jsem udělala čistku v ledničce a mezi jiným jsem našla menší díl sýru Niva. K večeři bude pomazánka. 

Ingredience:

10 dkg sýra Niva

10 dkg taveného smetanového sýra (libovolné značky)

10 dkg zakysané smetany

1 ks cibule

Podle chuti třeba trochu pepře, nebo papriky. Sůl není potřeba, Niva je slaná dost.

Postup : 

Nivu nastrouhat na jemném struhadle , smíchat s taveným sýrem a zakysanou smetanou. Cibuli nakrájet na drobno a vmíchat do pomazánky. Lze použít na toustový chleba i na jednohubky. Ozdobit třeba kouskem rajčete, zelenou natí jarní cibulky, nebo ořechem. Hodí se i kousek jablíčka. Já  jsem volila cibuli až na navrch toustu.




2 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsme měli obdobnou pomazánku, jen taveňák chyběl. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou mám na nivu nějak častěji chuť, jen tak tenký plátek na suchý krajíček chleba a k tomu třeba jablko, nebo hrozen. A spokojenost :-))
    Pomazánky máme rádi,třeba přijde i na pomazánku podle tebe, Jitu :-)

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.