pondělí 22. listopadu 2021

Sázení tulipánů

Už jsem nechtěla do zahrádky nic nového dávat, protože já se o ni nemůžu starat. Ale u domu, kde byla skalka než ji zlikvidovala Sára za vydatné podpory slepic se ještě dostanu k tomu, abych aspoň vytrhla nějaký plevel, tak jsem si objednala tulipány. O velkou část tulipánů jsem přišla, když je manžel vyryl, že jim najde místo jinde, pak je nestihl zasadit a cibulky v kůlně zmrzly. Vybrala jsem si pěkné dva odstíny fialové, bílé a jeden kopec bude červený. Cibule přišly minulý týden a už to zase vypadalo, že se do země nedostanou.  Dnes jsem z obavy, že začne mrznout, dotlačila manžela k tomu, aby je dal do země. Už už to vypadalo, že bude sázet s čelovkou na hlavě, ale nakonec to stihl  ještě za šera a já jsem si oddechla. Teď budu napjatě čekat na jaro a těšit se na tu krásu. Fotky jsem si vypůjčila od dodavatele. Snad ty moje budou taky tak krásné. 


           



8 komentářů:

  1. Jitu, vybrala jsi pěkné barvy, ať Ti na jaře dělají radost.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, tak ať máš z tulipánů radost, bude to pěkná podívaná, vybrala jsi moc hezké barvičky. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, zdravím. Tulipány mám moc ráda a Ty jsi vybrala moc hezky. Máš se na co těšit ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já sice měla letos vybrané cibulky tulipánů pro oživení mé červenožlutobílé výsadby, jenže jsem nějak prokoučovala dobu objednání. Teď už na to kašlu, objednám si je příští rok. jeden rok jsem sázela tulipány ještě v prosinci a jak na jaře krásně kvetly.... ono je to někdy lepší, protože v těch našich teplých zimách mají tendenci brzy zjara vyrašit a pak když přijdou pozdní mrazy tak je to dost poškodí. Mimochodem tyhle dvě barvy byly mezi těmi vybranými ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se rozhoupala pozdě, ale když jsem hledala zahradnictví na drátovník, tak jsem neodolala a objednala i tulipány. Příští podzim ještě dokoupím. Bylo to tady brzy, ale chlap se moc neměl k sázení. Musela jsem mu připomenout to fiasko z loňska, kdy je vyryl a nechal zmrznout ve stodole. Mohlo to zase dopadnout blbě. Nakonec se zadařilo a už se můžu těšit na jaro. O to líp budu snášet zimu.

      Vymazat
    2. No vidíš, a já vyházela tolik menších cibulek tulipánů protože už jsem je neměla kam dát. Klidně sis je mohla zasázet na dopěstování... teď je budu mít zas dva roky v zemi a potom je zas vytahám a rozdělím.

      Vymazat
  5. To bude na jaře krásné překvapení!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají nádherně. Budou ti delat radost.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.