čtvrtek 15. prosince 2022

3.Adventní neděle.

Ač jsem měla jiné plány, zaskočil mě moribundus. Kašlu jak farský pes, smrkám a břišní svaly mě bolí od kašle. Chtěla jsem ještě péct, ale nakonec udělám ještě pár kousků nepečeného cukrví a těsně před štědrým dnem upeču vánočky. Záleží na tom, jak se bude choroba vyvíjet a kdo se nakonec vzdá. Když to nepůjde, svět se nezboří. Hlavní je pohoda a klid u roztopených kamen, koledy a vyprávění v kruhu rodiny. Přeji Vám, aby Vás nějký moribundus nezaskočil a užívejte si krásný adventní čas. 



5 komentářů:

  1. Jituš držím palečky,aby bylo brzy lépe. Prosím nepřecházej a nepřeháněj jako jako já a mě se to 3x vrátilo.Není o co stát. Vánoce přejdou i bez nějaké šílenosti a hlavně,jak říká kolegyně z klubu,,abych se už hodně šetřila a má svatou pravdu,, stačí mě obletování manžela,už je to 18 měsíců od jeho postižení a ten mozek si někdy dělá sám co chce.OPATRUJ SE.pa Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miluško, už dávno nešílím, ani s úklidem ani s pečením. Dva dny jsem proležela a už se cítím líp. Sice ještě kašlu a smrkám, ale myslím, že do soboty budu dobrá. Manžel to chytl za dva dny po mně a noc na dnešek byla děsná. Budili jsme se navzájem, jak jsme kašlali jeden přes druhého. Kdyby šel někdo kolem, tak by si myslel, že jsme sanatorium pro pacienty s TBC.

      Vymazat
  2. Jituško, přeju Ti ať jsi brzy zdravá, teď je hodně lidí v mém okolí taky nemocných... Hezké Vánoce s nejbližšími v klidu a pohodě přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Řádí tojako černá ruka. Kolem nás už si to všichni odbyli. Je to hrozný kašel a rýma, ale teplota nejvyšší byla je 37.2. Ani jsem nešla k doktorovi. Přeji krásné svátky a rodinnou pohodu.

      Vymazat
  3. Miluško, přeji vám oběma zdraví a krásné svátky prožité v klidu a pohodě.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.