úterý 20. prosince 2022

4.Adventní neděle

Poslední adventní neděle byla ve znamení doznívající virózy. Nebyla to žádná velká hrůza, teplota se vyšplhala maximálně na 37,2°C, ale kašel a rýma byl děs běs. První den jsem kýchala, druhý den se spustila rýma a do večera jsem kašlala jak farský pes. Ještě dnes kašlu a smrkám, ale je znát, že je to na ústupu. Do Štědrého dne budu nejspíš fit. A jak jsem se oddávala tomu moribundusu, měla jsem čas přemýšlet a přišla jsem na to, že dobře je seniorovi. Má-li dobrou fyzičku, může všechno a vzhledem k stáří na druhé straně nemusí nic. Když se necítím dobře, hodím tělo do postele a na všechno se vykašlu. A když mně dobře je a jsem na tom fyzicky dobře, můžu vyšplhat třeba na strom. Už se nemusím před nikým přetvařovat a když se mně něco nelíbí, můžu to říct i nahlas. Tak to jsou výhody stáří. Možná časem ještě na nějaké příjdu. Třeba až mě navštíví další moribundus. Dnes už je úterý a tak do příchodu Ježíška už zbývá jen pár dnů. A proto je na místě popřát Vám všem, kteří jste zachovali mému blogu přízeň ty nejkrásnější Vánoce a taky šťastný a ve zdraví prožitý příští rok, který asi moc dobrého neslibuje, ale my se s tím poperem. K tomu právě potřebujeme hodně zdraví a sil.






7 komentářů:

  1. Jituško, taky jsem spokojený senior. Krásně jsi to napsala. Hlavně se do svátků uzdrav. Přeji ti pohodové Vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád si říkáme s kamarádkou jak jsme rády seniorkami. Jitko,přeji brzké uzdravení a pohodové svátky. V roce 2023 hlavně zdraví.🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Jity, klidné a pohodové Vánoce, hodně zdraví do Nového roku

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu kidné svátky,hlavně hodně zdravíčka a ten kašel,rýmu a teploty jsem měla 3 týdny za sebou,ale práce počkala a byla jsem zkrátka v pelíšku. Moc zdravím z deštivého Mostu a do roku 2023 jen to nej,nej,nej....

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jitko, nějak jsem zaspala, tak opožděně: krásný druhý svátek a do Nového roku hodně lásky spokojenosti, štěstí, radosti a hlavně ZDRAVÍ!!!!! Hela*

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, přeji Ti do nového roku všechno nejlepší, ať se Ti a Tvým blízkým plní přání. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jitko,
    doufám, že už jsi v pořádku. Vzpomněla jsem si na Tebe, protože mě po letech taky chytil ve středu moribundus. Nevzpomínám si, že bych někdy při nachlazení kýchala :-0. Třásla jsem se jako ratlík, teplotu jsem si radši neměřila a děsně kašlala. Vzala jsem si na pomoc tymián. Napřed jsem ho inhalovala pak přecedila a vypila s medem. Dnes už jen smrkám. Promiň za skučení. Je mi divné, že ses tak dlouho neozvala. Snad jsi už dobrá! Hela*

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.