středa 26. dubna 2023

Výměna osazenstva ptačí klece.

Po jedenácti letech nás opustil náš papoušek zpěvavý, který měl původně skončit jako oběd pro hada. Jako malý vypadl z hnízda, zlomil si křídlo a chovatel už ho do dalšího chovu nechtěl. Dal ho vnukovi pro hada. Aby ho sežral had, to jsem nemohla dopustit a tak jsem koupila klec a kluk se u nás zabydlel. Za nějaký čas jsme mu koupili samičku, ale tu si usatonil. Byl to hrozný erotoman. No a tak zbytek času trávil jako vdovec. V noci na včerejšek odešel do věčných lovišť. Myslela jsem si, že už žádného ptáčka kupovat nebudu, ale vydržela jsem jen jeden den. Dnes už jsem přivezla dva samečky zebřiček. Jsou malincí a zatím, krom toho, že jsou po cestě a v novém prostředí poněkd divocí, se hlasově nijak neprojevují. Uvidím, jak se budou projevovat. Z internetu jsem se dozvěděla, že samečci pěkně zpívají, tak se nechám překvapit. Zatím jen roztomile cvrlikají.










8 komentářů:

  1. Bez těch živáčků je doma smutno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Pejsek by byl ještě lepší, ale to už můj muž nechce.

      Vymazat
  2. Tetkapernikarka
    Jituško, ať Vám dělají jen radost 😊🍀😊🍀😊🍀Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou hezcí. Už se rozezpívali?

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň, Jitko, nepodepsala jsem se Hela *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozezpívali se. Je to srandovní zpívání. Jsou roztomilí. Jsem ráda, že jsem je koupila. Za dvě stovky spousta radosti.

      Vymazat
  5. Vida, jak je snadné získat za peníze živáčka pro radost. Přeji vám dlouhé spolužití a radost při zpívání. Zpívá - má radost a cítí se dobře. Přeji vám totéž :-))

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.