středa 17. května 2023

Nová drůbež...

Dnes manžel přivezl šest nových kuřic Dominant pro obnovu chovu, kus za 183 Kč a 8 kačenek Mulard kus za 80 Kč. Přesné stáří kuřic neznám, ale káčata jsou stará 21 dní. Proto, že jsou malá, musí zatím zůstat doma a nejlépe u topení. 


 


 




 

5 komentářů:

  1. tetkapernikarka
    Tak ať se kuřitkám (tak říkal kuřatům manželův děda :-)) u Vás daří a žlutým babulkám taky :-)
    Jituško, užívejte si pohodově a zdravě jarní dny :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obrovský obdiv. Na to jsem si nikdy netroufla. Hela*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, teď už se tomu věnuje jen manžel. Já opatřím jen tu drobotinu, než opustí teplo domova. Ale dřív to byla moje starost a nic na tom není. Chce to se rozhodnout a vrhnout se do toho po hlavě. Něco jsem si musela nastudovat, ale není to nic těžkého.Je to obrovská radost, když vidíš jak ti to před očima roste.

      Vymazat
    2. Jituš, věřím, ale ve třetím patře paneláku by to asi nešlo a na zahradu to mám skoro kilák. Lišky, draví ptáci.....

      Vymazat
  3. My už bereme jen tuším Isa Brown, stejně jiné červené ani pojizdná prodejna nevede.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...