čtvrtek 31. srpna 2023

Našel se úsměv

Pod tímto názvem se na FB sdružuje skupina háčkujících žen, které se rády smějí a rozdávají radost. Moc se mi ten projekt líbí a tak jsem se k nim přidala. Spočívá to v tom, že ve volné chvíli uháčkují nebo jinou technikou vyrobí nějakou drobnost, zabalí ji do nepromokavého sáčku, přiloží k tomu popis té akce a při cestě do práce, na nákup, nebo na výlet, sáček někde na viditelném místě odloží. A ten pak žije svým životem. Nálezce si ho buď nechá , nebo ho může nechat pro dalšího nálezce. Jde o to, aby vykouzlil úsměv na tváři toho šťastlivce, který ho našel jako první.  Moje první "úsměvy" jdou do světa a já doufám, že budou nalezeny a udělají někomu radost aspoň tak velkou, jako mně dělala jejich výroba. Rozhodně tím nekončím, baví mě to a tak budu vymýšlet další "úsměvy". Jestli máte zájem, můžete se ke skupině přidat.






5 komentářů:

  1. Ano, skupinku znám a sleduji, i když jsem ještě žádný nenašla ani nezanechala, h´vaše usměvy jsou krásné a občas se na skupince dívám na ty nápadité drobnosti s posláním usměvu.
    Tak at na ty vaše máte odezvu. Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Tetkapernikarka
    To je milé a krásný nápad. Já FB nemám, takže pro mne novinka😊 Připomnělo mě to malované kamínky. Měla jsem velkou radost, když jsem našla první kamínek. Tak ať dělají radost i tyhle úsměvy 😊🍀 Jak ty nalezené i ty, které s láskou zrovna někdo vyrábí 🥰 Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, určitě nálezce potěšení a vykouzlí úsměv na tvářích i bručounum.

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasný nápad,to by mě i bavilo a snad bych i nějakou drobnost uháčkovala.
    FB mám,ale už roky tam nejsem aktivní.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško zo je úžasný nápad a Tvoje úsměvy jsou moc hezké ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.