středa 3. ledna 2024

Inspirace na příští Vánoce

 Tento druh cukroví dělávala moje maminka a já jsem na něj , nevím proč, zapomněla. Jsou to pařížské tyčinky. Na netu jsem našla spoustu receptů ale jsou zhruba stejné. Tak si jeden z nich dávám na blog, abych příští rok na tu dobrotu opět nezapomněla. Ty bývaly vždy první snězené.




Ingredience:

Převzato: https://www.toprecepty.cz/


II.varianta

12,5 dkg mletých mandlí

12.5 dkg mletých ořechů

25 dkg moučkového cukru

1 celé vejce

1 žloutek 

1 sáček vanilkového cukru 

5 dkg polohrubé mouky

Poleva  a postup zpracování těsta je jako u předešlého receptu


https://www.az-recepty.cz/

6 komentářů:

  1. Tetkapernikarka
    Už asi druhé Vánoce jsem tyto tyčinky taky nedělala. Porovnán recept s mým a uvidím😊 Hlavně se chystám letos všechny recepty přepsat do nového sešitu.
    Pěkné dny, Jituško😊
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky musím přepsat recepty a hlavně udělat průběr a ty nepovedené vyřadit. Abych vnučce nepředala nějakej brak. Máš hodně odlišný recept ?

      Vymazat
  2. Tetkapernikarka
    Asi jsem zbrkle recept očima přelétla, unikly mi tam ty mandle. Ale klidně i do receptů jen s ořechy, namíchat třeba i s mandlemi, by problém neměl být. A určitě to vyzkouším. Já mám recept s ořechama a úplně bez mouky..V případě zájmu, napíšu i recept. Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Pařížské tyčinky také dělávala moje maminka a mně strašně moc chutnaly. Také jsem je několikrát zkoušela, ale je to složitější než obyčejné cukroví. A já mám ráda rychlovky.

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - Jitko, maminka je dělávala jen s ořechů a byly moc dobré.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.