pátek 21. června 2024

Cuketa do mrazáku

Na tuto úpravu se hodí mladé cukety bez zralých jader, které nemusíte loupat. Cuketu nakrájejte na kolečka, mírně posolte a nechte na cedníku vypotit, klidně několik hodin. Potom osušte papírovou utěrkou dosucha. Na pánev nalijte tenkou vrstvičku oleje, rozpalte ho a jednotlivá kolečka lehce osmažte.

Dejte na ubrousky, aby se odsál přebytečný olej. Vychladlé skládejte do sáčku se zipem nebo do vhodné vzduchotěsné nádoby a vložte do mrazáku. Takto připravenou cuketu můžete dále upravit zapékáním nebo ji přidat do směsi na těstoviny či ji lehce prohřát na pánvi a použít jako přílohu.

Zdroj: https://chalupari-zahradkari.cz/tipy/jak-zamrazit-cuketu-na-zimu


2 komentáře:

  1. Ahoj, miluji cuketu. Ale bála bych se, že v mrazáku trochu změní tu příjemnou křupavost . Já ji zamrazovala, ale vždy jsem pak z ní dělala jen krémovou polévku. Každopádně, toto bych si hned dala. Krásný víkend přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to neznala ale vyzkouším to. S cuketama si za chvíli nebudu vědět rady.

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...