neděle 7. července 2024

Balkon plný zeleně

 Poslední dobou svůj blog zanedbávám. Od té doby, co jsem vlezla na sociální sítě většinou jsem tam. Ale doba je tak turbulentní a věci, které se odehrávají na politické scéně mě tak rozčilují, že to v zájmu svého duševního zdraví musím omezit. Proto se vracím na starý dobrý blog, kde nacházím klid a pohodu.

Tak dnes to bude jen pár fotek z balkonu, který je plný každoročně zakoupených kvetoucích rostlinek, muškátů, surfínií, baby rajčátek a pálivých papriček. Taky jsme na balkon přenesli ismen a kaly, abychom je uchránili před slimáky. Těch se zase urodilo ....Vloni mně ismen sežrali, takže ani nestačil vykvést. Byl ubohý. A abych nezapomněla mám tam i chocholatici, ale tu jsme pro změnu opomněli vysadit včas a tak teprve vylezla asi pěticentimetrová. To nevadí, kvete teď všechno ostatní a tak má holka čas. Udělá mně radost o něco později. Odkvetlé macešky a surfinky nechávám až do vyzrání semínek. Chci se pokusit si je příští rok vypěstovat sama. Ty letošní jsem dostala od kamaráda, který je ze semínek vypěstoval a podělil se se mnou. Nevěřila bych, že je to možné ale uvidíme jestli budu taky úspěšná. A ještě pod balkonem rozkvetla yuka a bílá hortenzie. Ta je nezmar ale ty barevné hortenzie pomrzly a letos nejspíš žádná z nich nepokvete. Přeji Vám krásné léto plné pozitivních zážitků a radosti z vůně rozkvetlých květinek.

 



















3 komentáře:

  1. Jitko, pěkně Ti vše kvete. Blog také zanedbávám, všechno to dění kolem mě odebírá chuť psát. Měj pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Tetkapernikarka
    Jituško, bez kytiček léto být nemůže😊
    Máš je nádherné, tak ať Ti dělají radost.
    Slimáci trápí snad všude . Ať se Ti daří v pěstování i v letních dnech pohodově a ve zdraví 😊🍀🌞 Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, na politiku se vykašli. Tu já nesleduji již delší dobu. Sliby, lhaní, arogance, osočování... Přece si nebudu kazit náladu. Raději se raduj z krásných kytiček, dobrého papání a užívej se svojí "polovičkou" života.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...