středa 24. ledna 2007

Tak konečně přišla

Čekali jsme na ni od prosince a teď konečně přišla. Celá v bílém, pyšná na svou krásu. Jak to, že když jsme ji tak dlouho čekali, nejsme na ni připraveni ? Dělá potíže silničářům, řidičům i nám, kteří se silnicemi a auty nemáme nic společného. Já například musím odhazovat sníh. Sotva si proházím cestičku od vchodu do domu k silnici, za chvíli je zase zasypaná. Jenže já jsem na druhé straně ráda, že vůbec přišla. Už jsem toho pohledu z okna na holou, šedou stráň měla plné zuby.





Věřím že nejsem sama, komu sníh udělal radost. Děti, které nedostaly virózu nebo chřipku a neleží v postýlkách, mají určitě stejnou radost jako já. Nastartují boby a sáňky a hajdy na kopec.Snad jim sníh pár dnů vydrží, aby si těch zimních sportů trochu užily.A já si musím dát pozor, abych si nezlomila nějakou končetinu.To by bylo rázem po radosti ze sněhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.