úterý 19. února 2008

Proč mám blog

Když jsem svoje stránky tvořila,netušila jsem co je to za fenomén. Původně jsem na blogu chtěla prezentovat své ruční práce ale nakonec mě to zcela pohltilo a stránky jsou o všem možném i nemožném. Důvody proč bloguji se nedají shrnout jen do tří bodů ale pokusím se o to.
1. Můžu bez jakéhokoliv omezení tvořit design svého webu a vyřádit se
2. Jsem ráda, když mé stránky dělají radost druhým a často je navštěvují
3. Blog je pro mně místem setkávání s virtuálními přáteli a dokonalý relax.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.