pátek 6. června 2008

Překvapení, ale nejen to...

K článku "Červnový pohled z okénka" přibyl komentář od stálé návštěvnice mého blogu Zuzíka. Tady je:
http://standa.blog.cz/0803/zajimave-blogy-na-blog-cz#komentare
Chtěla bych upozornit na tuto adresu.proč?Jen taková menší zajímavost..POdívejte se na sloupec:Monotematický blog věnující se nějakém koníčku a 13. řádek..neni to zajímavé?
Nedalo mi to a zašla jsem na tu adresu a vyhledala jsem to, na co Zuzka upozurňuje. Byla jsem dosti překvapená, že ryze babský blog mohl zaujmout administrátora blog.cz. Především proto, že je to muž a určitě mladý muž. To bylo to překvapení. A teď k tomu " a nejen to..." Moc pečlivě jsem si blog Standy prošla. Krom seznamu jím vybraných zajímavých blogů je na něm i spousta zajímavých věcí, které se mohou hodit každému blogaři. Proto jsem vám o jeho blogu chtěla napsat. Nebýt Zuzíka, sama bych na ten blog asi nikdy nenarazila. Díky Standově blogu jsem také našla opravdu velmi zajímavé blogy, které by jinak mé pozornosti asi také unikly. Proto neváhejte a jděte se podívat na http://standa.blog.cz a třeba se dozvíte věci týkající se tvorby blogu, pravidel a dalších zajímavostí, o kterých jste zatím neměli ani zdání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.