úterý 8. září 2009

Háčkovaná dečka s vánočními motivy

Mám skvělou zprávu pro ty z vás, které jste stejně postiženy jako já a propadly jste háčkování. Dečka s vánočním motivem o kterou jste si mnohé z vás psaly je na světě. Časopis s jejím popisem jsem dlouho postrádala a ejhle. Při přípravě místa pro novou lednici, kterou jsem si objednala a měla by každým dnem dorazit se našel i časopis. Nad starou lednicí jsem měla prostor, kde mohla být mikrovlnka a ještě se našlo místo na kuchařské knížky a sešity s mými recepty. Časopis byl založený právě mezi recepty. Jak to se mohlo stát ví jen Bůh. Ale co, hlavně že je na světě. Takže si můžete začít psát o popis na tuto krásnou dečku. Vánoce tady budou coby dup.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.