čtvrtek 17. února 2011

Dort k šedesátinám

Slíbila jsem, že představím další dorty z mé amatérské tvorby. Byly upečeny na objednávku. Jeden k šedesátinám a jeden jen tak. Oba jsou medové podle receptu manželovy maminky. Pokud by měla některá z vás zájem o recept najdete ho zde .
Dort k šedesátinám je potažený marcipánem, který si dělám sama.
Recept je jednoduchý :
20 dkg sušeného plnotučného mléka
20 dkg prosátého moučkového cukru
1 káv.lžička medu
1 káv.lžička oleje
pár kapek mandlové tresti
voda dle potřeby

S vodou opatrně. Přidávám ji postupně. Těsto by mělo mít konzistenci plastelíny.
A tak teď ty moje výtvory.


.


.


Nakonec jsem přidělala ještě dvě růžičky protože zbyl marcipán. Ale to už byl dort v krabici připraven k expedici. Nakonec jsem růžičky postříkala zlatým sprejem. Na fotce to není moc poznat, ale dostalo to šmrnc.


.


Tento druhý dort prý není k žádnému výročí. Je jen tak, na zub. Nebyl ani požadavek na nějaké zvláštní zdobení a tak jsem se uchýlila ke svému obligátnímu posypu kakaem přes kousek záclony. I tak jsem na dortech strávila dva dny. Jeden den jsem pekla placky a dnes jsem míchala krémy a zdobila. Jsem ráda, že můžu chvíli sedět u PC.

.


Pečení dortů mě bavilo vždycky, ale když jsem zjistila kolik různých pomůcek pro profesionály se dá koupit, začalo mě pečení bavit ještě víc. V březnu bude další pečení. Obě snachy mají narozeniny a tak se musím ukázat. Samozřejmě se zase pochlubím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.