úterý 15. února 2011

Můj host paní Jana

Paní Jana, která nám minule představila své drhání tentokrát přispěla na moje stránky další inspirací pro vás.Paní Jana ke svým přáníčkům připsala toto:

Snažila jsem se také nazahálet, musím si pospíšit, než začnou práce na zahradě, protože pak budu už ztracená.
Zkoušela jsem vymyslet nějaká velikonoční přání, protože jsem asi ze staré školy a ty "mobilové" nemám moc ráda.  Jde o papírová přáníčka, která mohou inspirovat k výrobě třeba maminky s dětmi. Třeba vás něco zaujme.


Jana host


Jana host


Jana host


Jana host


Jana host

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.