neděle 20. února 2011

Vyšívaná nástěnka

Už je to pár dní co jsem dokončila vyšívanou nástěnku, ale teprve dnes jsem se dostala ke škrobení a žehlení. Vždycky jsem ve starých filmech obdivovala tyto vyšívané nástěnky s různými texty. Dotvářely kouzlo domova. Když jsem na jednu narazila na netu hned jsem si ji objednala. Zatím jsem ji vyfotila jen na stole, ale mám slíbenou tyčku, kterou protáhnu horním lemem a zavěsím.


.


Možná se vám to bude zdát kýčovité, ale mně se to líbí a pověsím si ji do jídelny.
Jako druhou výšivku jsem udělala malé prostírání s velikonoční tématikou. Už jsem to měla doma dlouho  a stále jsem se k tomu nemohla dostat. Velikonoce se blíží a tak jsem trochu v předstihu.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.