úterý 22. února 2011

Nový nájemník

Překvapení pro vás. Ale přiznám se že i já jsem zírala. S naším Míšou není o překvapení nouze. Byl ve zverimexu koupit myší holátka pro chameleony, koupil jim také šváby, ale ty jsem nevyfotila. Zbyly mu peníze a tak přinesl ještě jednoho nájemníka. Raka. Prý babi, vždyť jsi narozená ve znamení raka tak to budete kamarádi.

rak


.


Jen tak mimochodem prohodil, že tito raci se samooplodňují a tak že se dá očekávat že jich může být za chvíli i stovka. No není to miláček? O této maličkosti se před mužem nemůžu ani zmínit.Zatím bydlí s rybkami ve vajndlíku. To jsou rybičky z venkovního bazénku. Na jaře pomažou zase zpět a ráček s nimi.
Včera jsem chvíli zaostřila na zahradu. Přiletěli nějací noví ptáčci a já si nejsem jistá co jsou zač. Celou zimu jsem je tady neviděla. Objevili se asi před čtrnácti dny. Možná někdo z vás bude vědět jak se jmenují. Nepřilétají samostatně jako sýkorky ale vždy ráno přiletí celé hejno. Je to hotová invaze.


.


.


.

Jsou to tihle žluťásci.

strakapoud

A tohle je náš starý známý strakapoud, který svým příletem vyžene všechny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.