středa 28. září 2011

Kuličkový moučník

Tento recept jsem dostala mailem a našla jsem ho i na některých vašich stránkách. I s fotodokumentací je na těchto stránkách http://ivanyazdenka.blog.cz/1108/kulickovy-moucnik . Lákalo mě ho vyzkoušet už o víkendu, ale neměla jsem doma pudingový prášek.Ostatní ingredience jsem doma měla a tak včera jsem moučník upekla. Musím říct, že je výborný, není nijak moc pracný a sklidil úspěch. Jen jsem ho nepekla v tak horké troubě jak je uvedeno v receptu. V horkovzdušné jsem pekla při 150°C cca 40 minut. Ale to všichni znáte, že každá trouba peče jinak a hospodyně si tu svoji musí vyzkoušet. A takhle dopadl ten můj moučník.


.


Pro velký úspěch ho zařadím mezi své oblíbené.

Těsto na kuličky:
20 dkg polohrubé mouky
15 dkg cukru
2 lžíce kakaa
12,5 dkg másla
půl prášku do pečiva
2 vejce
.Ze všech surovin vypracujeme těsto a na chvíli dáme do ledničky, aby se potom kuličky lépe tvarovaly. Kuličky skládáme kousek od sebe na plech vyložený pečícím papírem.
Tvarohová směs:
0,5 kg tvarohu
20 dkg cukru
12,5 dkg másla
4 vejce
1 vanilkový cukr
1 vanilkový puding
Vyšleháme žloutky s cukrem, pak přidáme máslo a znovu vyšleháme, nakonec zašleháme tvaroh a zamícháme puding.
Z bílků vyšleháme tuhý sníh , lehce ho zamícháme do tvarohové směsi. Tu pak rovnoměrně rozetřeme na kuličky. Pěčeme při 180°C asi 40 minut. Po upečení pocukrujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.