neděle 4. září 2011

Malé zlomyslnosti

Že je Sára divoška, o tom už jsem psala několikrát, ale že je zlomyslná, to ještě nevíte. Kde může, tam provede nějakou lotrovinu a čeká, co já na to.Například ve středu přiletěla ze zahrady a protože jsem k ní byla otočená zády nevšimla jsem si co přinesla. Četla jsem si vaše e-maily a Sára se dožadovala abych ji vzala do náruče. Jak je jejím zvykem položila hlavu na mé rameno a okamžitě zavřela oči. Teprve tehdy jsem si všimla, že ze zahrady zase přinesla jeden z mých květináčů. Ví, že se vždycky zlobím, protože hlína je rozsypaná všude, kudy projde, ale nic si z toho nedělá a dokonce mám dojem, že se tím náramně baví. O tom svědčí další snímky.




Sára si oblíbila skalku a tam, kde Yorga vyhloubila jednu díru, Sára vyhloubila další dvě. Už to neřeším, protože tomu stejně neumím zabránit.Jen doufám, že tu skalku nezdevastuje totálně. Pak už bych celou plochu jen zatravnila. Zachránit mě může jedině až napadne sníh. Pak snad dá pokoj.






A takhle uraženě se tvářila, když jsem ji květináč sebrala.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.