neděle 25. září 2011

Mazel

Když srovnávám Yorgu se Sárou, musím říct, že Yorga byla dáma a měla své zásady. Rozhodně se nenechala hladit, pokud to právě nebylo její vlastní přání, natož aby si vyskočila na klín a chtěla se mazlit. To Sára je úplně jiné zboží.Vyskočí si na klín ,přitulí se a pokud to dovolím " umyje" mě od hlavy k patě.Ale já dovolím maximálně uši. Zdá se, že ji to ke spokojenosti stačí. Když má mazlení dost, opře si hlavu o rameno a dříme. Spokojeně oddychuje, ale jak cítí, že se zvedám ze židle, abych ji uložila do pelíšku, nevrle mrčí.Většinou pak usne jako špalek a je chvíli klid v domě. Když si chce hrát a to je velmi často a já se k ničemu nemám, protože mám třeba v ruce háčkování, nenechá mě dodělat ani řadu. Začne mně tahat přízi, jako by věděla, že toho háčkování okamžitě nechám. Je to potvůrka mazaná. Až se zase ucapluje běháním za hračkami, které mně nosí a já je musím házet tak, aby se co nejvíc vylítala a unavila, lehne do pelechu a usne jako podťatá. Manžel se mně včera ptal jak to s ní můžu celé dopoledne vydržet, když pořád tak otravuje. No jak, musím si s ní chvilku hrát, pak se vyřádí na zahradě a něco prospí. Když je manžel doma, tak je mu neustále v patách a to toho potom moc nenaspí.





Tento pokus o panenu má úžasnou výdrž. Ze všech plyšáků už lezou "střeva" , ale panenka stále odolává. Už je ušmudlaná, protože se používá i pro aport na zahradě, ale Sáře to nevadí, má ji ráda. moc ráda taky cupuje kdejakou krabičku od léků i časopisy ke kterým se dostane. To potom v obýváku vypadá jak pod balkony v Chánově.Smějící se




Tak, teď jsem snad trochu uspokojila příznivkyně naší Sáry a můžu jít dodělat oběd.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.