pondělí 5. září 2011

Mám ho!

Už jsem o něm jednou psala http://yorga.blog.cz/0809/oresnik-kropenaty , takže se nebudu opakovat. Tento nenechavec nám přichází každoročně touto dobou sklidit lískové ořechy. Letos jsme ho předběhli a to si neumíte představit, jaký kravál způsobil. Jeden keř červené lísky máme na dvorku. Loni jsme ho zmladili, takže letos oříšky nemá. Zato naproti přes silnici, byl keř, který jsme tam před pár lety přesadili jako malý proutek, obsypaný . Minulý týden manžel oříšky sklidil. To rozčarování milý ořešník neunesl a jal se tak řvát, že jsem vyběhla na balkon s foťákem a mám ho. Musela jsem si ho sice přiblížit zoomem, ale je tam. V kvalitu fotky jsem sice nedoufala, ale je kluk k poznání. Během roku se s ním sotva potkáte. V zahradách se objevuje až touto dobou, kdy přesně ví, že je čas sklizně.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.