sobota 22. prosince 2012

Dáreček od srdce

Myslela jsem, že v tento čas vánoční nebudu nic psát, ale nemohu, než změnit svůj záměr. Včera zazvonil pošťák. Už jsem nic neočekávala, protože vše, co jsem měla objednáno z e-shopů už přišlo a tak o to bylo větší moje překvapení. Myslela jsem si, že je to dárek z "Vánoční výměny" , které jsem se zúčastnila na blogu Jany66, ale nebylo tomu tak. Byl to balíček od Janky, který mně udělal obrovskou radost, protože vím, že byl darován od srdce. A co v balíčku bylo, o to se s vámi podělím. Voňavé přáníčko a krásné, patchworkové koule. Janičko, děkuji, mám obrovskou radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.