středa 12. prosince 2012

Pečení

Štědrý den se kvapem blíží , za oknem vládne paní zima a já peču a zdobím cukroví. Ostatně jako většina z vás.Mám hotovo troje, čeká mě rafaelo, sněhové koule, marokánky a slepit dvoje linecké. Jedno krémem karamelovým, jedno kávovým. Snad to dorazím zítra a potom to sem přidám. Na všechno moje cukroví najdete recepty v rubrice Recepty, pod článkem Pečení. Nový druh jsou letos lekníny. Do malých papírových košíčků jsem dala vykrájené hvězdičky z lineckého těsta a upekla. Po upečení jsem do každého leknínu dala ořechovou nádivku a zalila čokoládovou polevou. Posypala jsem to perleťovým máčkem. Ten nápad jsem našla někde na netu, ale ořechová nádivka je moje inovace. Původně to bylo jen s čokoládovou polevou.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.