pátek 14. prosince 2012

Krásný den...

Už samotné ráno začínalo tak hezky...




Mám dopečeno, dozdobeno a tady je malá ochutnávka letošního pečení. Už zbývá jen zpracovat bílky, které zůstaly. Z těch udělám sněhové kouličky a obalím je v kokosu a v mandlových lupíncích. To miluje vnučka Katka a Míša, ten nejmladší vnuk tohoto jména. Tím dnes uzavřu téma pečení. To je úleva, která vylepšila dnešní den.



A ještě jedna bomba. Dostala jsem přidáno k důchodu ! Představte si, rovných 140,- Kč. Nejdřív jsem si říkala, že si to mohli nechat na zvýšení svých mizerných poslaneckých platů, ale pak jsem si spočítala, že je to cca 70 kusů těch nejlevnějších rohlíků a tak, když bude nejhůř, i s těmi bych přežila. Chtěla jsem vám to páni poslanci původně věnovat, ale rozmyslela jsem si to. Vy by jste suché rohlíky stejně nejedli. No řekněte, není to krásný den ? Taková "štědrá" nadílka od státu těsně před Vánoci.....

A doplnění posledních cukrovíček. Sněhové koule obalené v kokosu a mandlových lupíncích.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Floxy a ostaní květena

 Aby to dnes nebylo jen o slepicích tak ještě pár obrázků ze zahrady.