sobota 15. prosince 2012

Žádná Matylda - kluk je to

Příběh Matyldy už znáte. Měl ji sežrat had, ale bylo mně jí líto a tak jsem koupila klec a Matylda se u nás zabydlela. Podle chovatele, který nám ji daroval proto, že si jako miminko zlomila křídlo, když vypadla z hnízda, to měla být holka. Jenže se pomalu vybarvila a je to kluk. Ještěže jsem toho kluka až do dneška nesehnala . Teď jsem si podala inzerát, že koupím samičku papouška zpěvavého. Jsem zvědavá, jestli ji seženu. A jak to, že vím, že je to kluk? Našla jsem na netu obrázky samečka a samičky papouška zpěvavého zde a není pochyb, že Matylda je kluk. Takže budou nové křtiny a kluk se bude jmenovat Hugo. Jméno Matylda zůstane pro samičku, pokud ji seženu. Hugo moc pózovat nechce, ale ten znak na zádičkách, tak typický pro samečka přece jen uvidíte. Porovnat můžete se starší fotografií, kdy červený znak ještě neměl.



Tato fotka je z října. Nejen , že nemá červená peříčka na zádech, ale je to takové nedochůdče.



A když jsme u těch ptáků, tak tohoto krasavce jsem dnes ulovila foťákem na krmítku mezi vrabci.



Domnívám se, že je to strakapoud velký. Nemá červenou čepičku na hlavičce, jen kolem nožek má trochu červených peříček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.