úterý 5. února 2013

Změny na Blog.cz

Od doby, kdy došlo ke změnám na www.blog.cz jsem zanedbávala návštěvy některých vašich blogů, protože jsem se nemohla smířit s tím, že dostat se k novinkám už není tak jednoduché, jako dřív. Ne všichni jste si totiž na svém blogu nastavili možnost zasílání novinek mailem. Je to škoda, protože mnohé blogy, které jsem navštěvovala ráda a pravidelně mně teď chybí. Času je totiž stále méně a méně, a tak považuji to nastavení za velmi praktické. Na mail mi přijde upozornění, že na mém oblíbeném blogu je něco nového a tak tam hned skočím. Zvažte tuto možnost, aby komunikace mezi spřízněnými dušemi nevázla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...