čtvrtek 21. února 2013

Začala jsem pracovat na Velikonocích

Stále mě něco odvádí od přípravy na Velikonoce. Zase jsem se nechala zlákat na další obal na mobil. Barevně by sice mohl být klučičí, ale provedením to neodpovídá. Tento bude můj.


Teď už ale opravdu končím s blbůstkama, a pokud by mě nějaká napadla, dám si po rukách.

Pár vajíček jsem sice uháčkovala, ale to pořád nestačí, protože nezůstala doma. Fotky nejsou moc kvalitní. Detaily se špatně fotí. Když je světla moc, je to špatně, a když je ho málo, taky špatně. Takže to berte jen orientačně.












Kukaň jsem nechala ještě na vajíčku, není naškrobená a taky je vzor čitelnější.


Většina vajíček je háčkovaná z obuvnické nitě. Je to jemné jak pavučinka. Jen ta jedna - vlevo je z Moniky.

A tohle už nemá s velikonočními přípravami nic společného. Jen takové zátiší s barometrem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.