neděle 6. října 2013

Cesta do města

Tentokrát jsem si nezapomněla přibalit foťák. Byla jsem si pro novou občanku, jelikož ta stará by byla za pár dní neplatná a než manžel objel už po několikáté blok, lelkovala jsem a udělala pár fotek. Je jasné, že by jste lehce uhodli , kde jsem si pro občanku byla, proto po vás nic takového nechci.Tento dům se mi vždycky líbil a teď, když má novou fasádu, se mi líbí ještě mnohem víc. Za tu dobu, co bydlím na vsi, se v mém rodném městě hodně domů opravilo a Brno zkrásnělo.




Tahle cedule mě pobavila . Škoda, že to bylo foceno jen z auta a za jízdy. Nemohla jsem to vyfotit líp. Kde asi ti pejsci můžou vykonávat svoji potřebu, když ne na trávu? Měli tam spíš dát ceduli "Sbírejte exkrementy po svých psech."




A na závěr další kousek do mé kolekce určené pro sraz "Ženského klubu" . Bílá myška bude dělat společnost skřítkům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.