neděle 13. října 2013

Kokosové kuličky v čokoládě

Na internetu jsem kdysi našla recept na kokosové kuličky do košíčků a pro jistotu jsem si je uložila mezi recepty. Tentokrát jsem je chtěla vyzkoušet. Nejsou pracné a jsou dobré. Jako stvořené ke kávě, místo sušenky. Všechno, co vyzkouším si dávám do receptů sem, abych je v případě potřeby rychle našla a taky se o ně mohla podělit s vámi.

Ingredience:

20 dkg másla
10 dkg práškového cukru
20 dkg strouhaného kokosu
podle chuti vaječný likér (dala jsem trochu rumu, vajčák doma nemaje)
Rozpuštěná čokoláda na vaření a bílá poleva. ( použila jsem mléčnou čokoládu od cukrářů)

Postup:

Změklé máslo smíchat s moučkovým cukrem, kokosem a likérem. Na chvíli dát do ledničky ztuhnout.Nechala jsem je v lednici do rána a ráno jsem si rozpustila obě čokolády a připravila košíčky. Do každého košíčku jsem nalila na jednu stranu tmavou čokoládu a na druhou polovinu bílou polevu. Do toho jsem posadila kokosovou kuličku. Nakonec jsem dozdobila každou kuličku čokoládovou spirálkou. V rukou už nemám tak velkou jistotu a pytlík s polevou dost pálil, takže spirálky jsou roztřesené. Ovšem na chuti to kuličkám neubere.
Zbyly obě polevy, takže jsem ještě sedm košíčků naplnila a do středu jsem dala lískový ořech a obsypala oříškovým krokantem. I to je dobrá varianta.Obojí se hodí i jako vánoční cukroví.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.