neděle 13. října 2013

Opět směsice

Podzim už zasáhl i nás a barvičkami domaloval to, co dělá podzim podzimem. Chvíle, než krásně zbarvené listí zcela opadá a než převezme žezlo paní zima, mám ráda. Naštěstí nejsou plískanice a občas vyleze i sluníčko, takže se dá říct, že beru podzim na milost i přesto, že se znatelně ochlazuje.





Stejně nejlíp se dívá na nadcházející podzim za oknem. Zvlášť, když fouká.




Průběžně, po večerech háčkuji. Momentálně mě drží figurky a tak jsem stvořila méďu a jezevčíka. Ten mně dal zabrat. Než se jezevčíkovi začal aspoň trochu podobat, byla i páračka. Oba je možné použít jako přívěsky na klíče, na aktovku, či kabelku.




A ještě jsem si vystřihla jednu kačabu v italských barvách. Ta už má i majitele. Je určena pro kavárníka.Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.