úterý 7. října 2014

Všechno je jinak

Slibované babí léto se jaksi nekoná. Těch pár pěkných dnů přerušovaných chladem a deštěm se nedá nazvat krásným babím létem. U nás je chladno a podzimní zbarvení listí proběhlo během jednoho dne, jako když mávneš proutkem.





Na zahradě ještě něco kvete, ale jak to dnes vidím, brzo tomu bude konec a to, co nám dělalo radost v létě, bude muset urychleně do sklepa.

Nějak opožděně se letos rozhodl rozkvést durman.




I tato fuchsie jakoby si usmyslela, že svůj pozdní nástup kvetení dožene teď, když už zima vykukuje zpoza rohu.


I tento motýlek se k nám přiletěl ohřát. Nevím, jestli jsem trefila správně jeho název, ale zdá se, že by to mohla být babočka kopřivová. Pokud jsem vedle, tak mě opravte.


Afrikány byly letos ušetřeny. Jako zázrakem se nám vyhnula vlna slimáků. Tyto barvy k podzimu patří.




Až se zima zeptá, cos dělal v létě, můj muž může s klidným srdcem říct, "v létě nic moc, ale na podzim jsem řezal a štípal dřevo "




Jsme připraveni a zima už nás nemůže zaskočit.

Minulý týden jsem byla v Brně na kontrole u medicinmana a zlákala mě tato krásná barva kateřinky. Neodolala jsem a koupila jsem si ji.


A na závěr. Kavárna, do které jste se někteří chystali zajít na kávu, pro kterou jsem s nadšením háčkovala dečky a občas pekla moučníky už není v naší režii.
Než se stačila pořádně rozběhnout, aby bylo na nájem, energie a taky na skromné živobytí, našel se solventnější nájemce. Škoda, já jsem si to tam zamilovala, ale život jde dál. Dobrá káva si své milovníky vždycky najde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.