neděle 28. prosince 2014

Co jsem do Vánoc nestihla

Bylo toho hodně, co jsem chtěla stihnout, ale samozřejmě, že zůstaly nějaké resty. Tak teď se vrhám na dokončení třetí dečky na objednávku a taky jsem dnes natřela mořidlem hvězdy, které jsem zkoušela podle videa na které upozornila Katka*. Hotové byly ještě před Vánoci, ale natřít jsem je už nestihla. Našla jsem místečko pro obrázek od Janky a dárky od ostatních děvčat visí buď na vánočním stromku nebo na dekoraci v jídelně. Do nového roku vykročím s celkem splněným plánem. Po novém roce začnu s přípravami na jarní setkání. Úmyslně nepíši na jarmark, protože já setkání klubu vnímám především jako setkání děvčat různého věku, ale stejného zaměření na ruční práce. Nemám ještě přesnou představu s čím na setkání příjdu, ale určitě mě něco napadne a nebo něco najdu na netu. Do března je ještě čas.








Máme sněhovou nadílku. Dávala si na čas a podle předpovědí to nevypadá na dlouho, což já vítám. Nejsem lyžař ani běžkař a tak jsem raději, když se nekloužu ani v botech.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.