středa 3. prosince 2014

Pel-mel

Dnes do rána jsme opět byli bez proudu a tak jsme si alespoň pospali. Když jsme se vzbudili bylo půl deváté a proud už šel. Podle předpovědi, odpoledne začala obleva a další problém byl na světě. Z drátů elektrického vedení padaly kusy ledu a protože v jídelně a v podkrovních pokojích máme střešní okna, byla obava, že by kus ledu mohl rozbít sklo. Tak se manžel jal skla zakrývat papundeklem. Ukázalo se, že udělal dobře, protože chvíli po zakrytí skel, spadl pořádný kus ledu právě do toho okna v jídelně.
Já jsem se konečně dostala k tomu, abych dala výzdobu na vchodové dveře. Dvakrát po sobě jsem měla z proutí udělaný stromeček. Letos jsem zatoužila po změně. Není to z mé hlavy. Už jsem to viděla někde na netu. Nazdobila jsem staré, dřevěné ramínko na šaty. Hodí se mi to proto, že je jednoduše zavěsím na klepadlo u dveří. Až budu mít všechny ozdoby sundané s půdičky, ještě to trochu dozdobím. Ale moc už toho přidávat nebudu, protože si myslím, že v jedoduchosti je krása.





A jak ledovka řádila dnes v noci můžete vidět na další fotce. Našim sousedům rozlomila špendlík.



A takhle obalené jsou tenké drátky, vedoucí od zásuvky k osvětlení jedličky na naší zahradě.





A ještě další dvě zvířátka do mini ZOO.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.