neděle 29. ledna 2017

Pel mel

Víkend proběhl přesně v intencích mých představ. Jídlo se mně povedlo a chlapci byli pokojeni. Dokonce se dělo i něco víc, než jsem čekala. Starší z Michalů je truhlář a přivezl mně prototyp stoličky pro květiny. Počítá s vylepšením, ale já jsem spokojena i tak. Zatím je to nenamořené, jen v syrovém stavu a bude to skládací, což umožní lepší skladování přes zimu. Plánuje, že to bude vyrábět na přání a já už mám místo, kam stoličku umístím. Bude zdobit balkon.





Chlapci byli tak hodní, že pomohli dědečkovi vybrat hnůj u slepic a tak měly holky dovoleno, producírovat se po chodníčku, aby v chlívku nezavazely.




Chlapci odjeli a zbyli jsme si my dva a Sára. Čeká nás večeře a lenošení u televize. Přeji vám hezký nedělní večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.