pondělí 13. března 2017

Amarylis rozkvetl

Je to bída a utrpení, venku je stále zima a tak na zahrádce zatím rozkvetly jen sněženky a jeden utrápený krokus. Zato doma rozkvetl můj nejstarší amarylis a dva se ještě chystají. Vypadá to, že pokvete můj vytoužený bílý a ten další je zatím velmi tajemný. Na něm není vůbec nic poznat. Před pár dny, když jsem se vracela z Brna od medicinmana, tak jsem se stavila v zahradnictví u Kopřivů v Šebrově a koupila jsem si bílý hyacint. I ten už rozkvetl. Měla jsem šťastnou ruku, když jsem ho vybírala. Vykvetly dva stvoly. Dnes, ač venku je ještě dost zima,přestože svítí sluníčko, za oknem je fajn. Proto mě to už popadá a motám se kolem mých kytek a nejen kolem nich. Zasela jsem si koriandr, který si pěstuji na zeleno doma za oknem. Vzpomněla jsem si na něj díky Jarmilce u které jsem byla na čumendě hned ráno. Ještě si vyseju kadeřavou petržel, aby bylo co do salátů, polévek a vůbec. Doufám, že manžel přiveze řeřichu. Ta, kterou jsem vysela už před týdnem nemíní vzejít. Asi staré semeno. A teď pár obrázků, abych jen nehýřila písmenky.











Amarylis má ještě dalších pět poupat, a tím mně letos udělal obrovskou radost. Tak bohatě ještě nekvetl.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.