sobota 18. března 2017

Doma jaro, ale...

Doma kvete kde co, ale za oknem to dnes vypadá, že paní zima je zpět.Chci věřit, že je to její poslední záchvat, ale kdo ví ? Už jsem byla nastartovaná, že půjdu o víkendu vyhrabat ze skalky loňské listí, které tam nafoukal vítr, ale mám po žížalkách. Máme bílo. A bílo mám i doma. Rozkvetl můj opečovávaný a jako oko v hlavě opatrovaný bílý amarylis. Květ narostl na tak dlouhém stvolu, že jsem květináč musela postavit na kamna, abych ho mohla celý vyfotit. Mám naději, že budu tu bílou krásu množit, protože jeho mocná cibule vyhodila odnož. Je sice drobná, ale když budu do podzimu přihnojovat, tak určitě trochu naroste a příští jaro dostane vlastní květináč.






Červenému amarylisu už rozkvetla všechna poupata a květy jsou tak těžké, že jsem musela použít podpěru a přivázat oba stvoly k sobě.






Přidala jsem ještě obrázky , kdy už rozkvetl naplno, ale při umělém světle vypadá jakoby byl žlutý.











Kdyby jste nabyli dojmu, že nás navštívilo UFO, tak vás zklamu. To se jen v okně odráží rozsvícená světla v pokoji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.