sobota 18. března 2017

Blíží se poledne...

Blíží se poledne a tak jsem v plné parádě v kuchyni. Proto mě přilákal pohled z kuchyňského okna. Ještěže, jsem včera neumyla okna jak jsem měla původně v plánu. No a na parapetu mám pro vás ještě jednu lahůdku. Stalo se pravidlem, že na můj svátek 5.12. dostávám od manžela vánoční růži. Ještě žádný rok jsem ji neuchovala tak dlouho jako letos a už to vypadá, že přečká do příštích Vánoc. Když ji po zmrzlících dám do zahrady do stínu, tak by mohla přežít. Jen nevím, co pak dostanu ke svátku. Mrkající
Uhodnete co vařím?




Asi to nebude těžké uhodnout.




Teď do toho sněhu prší a fouká studený vítr, který žene déšť na okno. Fuj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.