pátek 7. dubna 2017

Mleté maso

Po delší době je tady zase něco z naší kuchyně. Dostala jsem chuť na sekanou, ale tentokrát upravenou trochu jinak. Protože jsme sami dva, stačil na to malý pekáček z jenského skla.

Ingredience:


50 dkg mletého masa
15 dkg tvrdého sýra
30 dkg anglické slaniny
2 vejce
cca z jednoho rohlíku strouhanka
pepř
sůl
majoránka
česnek ( použila jsem domácí česnekové pesto)

Postup:

Pekáček jsem vyložila slaninou tak, aby bylo dno pokryté a slanina přesahovala přes okraj pekáčku. Všechno mleté maso dobře promíchané se všemi ingrediencemi a s nastrouhaným sýrem jsem navrstvila do pekáčku a slaninou přesahující přes okraj překryla. Tam, kde slanina nezakryla celý povrch masa jsem naskládala další plátky slaniny.
A už to šlo do vyhřáté trouby. Nemohla jsem se dočkat až bude hotovo. Slanina se vypekla pěkně do křupava a vonělo to jako blázen tak, že i Sára postávala u kamen a krčila čumáček jak nasávala tu vůni. Podávala jsem to manželovi s bramborem, ale sobě jen tak, jak vidíte na obrázku. Musela jsem se se Sárou podělit.






Kdo máte rádi změnu, vyzkoušejte. Nebudete litovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.