pondělí 10. dubna 2017

Víkend v zahrádce

Letošní jaro se mně zdá být poněkud potrhlé. Já vím, řeknete si, co by holka chtěla, vždyť je apríl a v tomto měsíci má být i počasí aprílové. No tak dobře, už mlčím. Od té doby, co beru prášek, který mně napsala neuroložka, jsem docela čilá a téměř bez bolestí a tak mě i ta zahrádka láká. Už jsem nevěřila, že ještě budu v zahrádce fungovat, nebo, že se mně vrátí elán k nějakým změnám. Jenže v pátek jsme pokáceli jedli, která byla sice krásná a každé Vánoce jsem na ni věšeli svíčky, ale už tak vyrostla, že manžel musel používat žebřík, aby dostal pár svíček až do špičky jedle. Už nejsme mladíci a tak jsem měla vždycky strach, aby ze žebříku nespadl. Taky hodně stínila dvorek, v kuchyni jsem měla tmu a tak musela ustoupit. Tím se zahrada změnila a otevřel se prostor pro další rostliny které chřadly. Díky jedli odešel jeden rododendron a jeden vypadá, že jen s velkým štěstím přežije. Také jedna hortenzie skomírá, ale doufám, že i ta se vzpamatuje. To všechno mě nakoplo a dnes jsem přemluvila manžela, že vyjedeme do zahradnictví a dokoupíme nějaké rostlinky. Vyhrál to jeden rododendron a bílá srdcovka, po které jsem už dávno toužila. Zatím jsou ještě v kontejnerech, ale snad zítra, až se manžel vrátí z Brna, tak je zasadí. Protože vykopávat kořeny a přerývat záhon není práce pro mě, tak dobře na tom zase nejsem, tak jen přicmrndávám a radím, kam co zasadit. Dělám jen na co stačím a tak jsem se aspoň inspirovala na Pinterestu a vytvořila jsem pítko pro včelky. Potřebuji ještě oblázky, ale jinak už mám hotovo. A tak vás teď nechám trochu nakouknout, ale až bude úplně hotovo tak toho ukážu víc.











Toto jsou některé rostliny ze skalky,které se u nás už zabydlely. Tulipány se teprve chystají kvést. A nový rododendron zatím taky nekvete a i srdcovka zatím svá srdíčka tají, ale bílá bude určitě. Tu jsem ani nevyfotila, tak na tu dojde až bude mít své stanoviště.




A teď inspirace z Pinterestu. Zřejmě to má být fontánka, ale já jsem si to udělala po svém a bude to napajedlo pro včelky.



A toto je moje napajedlo.




Do prázdného podtácku přijdou oblázky zalité vodou.Tak to je zatím jen něco málo ze zahrádky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.