pátek 28. dubna 2017

Všude bílo...

Stromy obalené bílými květy a všude jinde bílý sníh. To snad nepotřebuje ani komentář. Hotový blázinec, který jsem musela zdokumentovat. Už v pět hodin ráno jsem viděla, že noční déšť se změnil v husté sněžení.


Husté sněžení



Rzkvetlý špendlík




Tak krásně kvete špendlík a krásně rozkvetlé jsou i třešně a k tomu tato sněhová pohroma.


Toto není stará fotka, je z dnešního rána, stejně jako všechny ostatní. Kytičky jsou secsakramentsky zkoušené, co vydrží.



Mám objednané cibulky pryskyřníků, sasanek a jedné krásné kany. Jsem zvědavá, kdy je budu sázet...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...