pondělí 17. dubna 2017

Hody,hody, doprovody...

U nás se po mrskutu chodí dva dny, ale je to specialita naší obce. Protože je tady většina chalupářů, tak ti chodí mrskat v neděli, aby mohli bez zbytkáče v pondělí v klidu odjet domů. Místní a děti chodí v pondělí. V neděli všechno proběhlo v klidu. Dnes, při odchodu prvních koledníků jsem na chvilku zapomněla na Sáru a průšvih byl na světě. Mísa obložených chlebíčků skončila v jejich útrobách. Vyplivla jen okurky a rajčata. Když jsem si na ni vzpomněla, na míse zůstal jen jeden nedotčený chlebíček. Ani mně nedala šanci je vyfotit. Naštěstí máme čerstvě vyuzené maso, tak jsem měla dalším koledníkům co nabídnout. No uznejte, není to zlatíčko, ta naše Sára? Tak jsem honem vyfotila aspoň dekoraci a koledu na stole a vše dala do vyšších míst, kam se Sára nedostane, protože ani ta vajíčka ve staniolu by neobstála před její nenasytnou hubou. Když jsem dekoraci chystala, upadlo mně jedno malé vajíčko na zem a než jsem se pro ně shýbla, už ho Sára stačila schlamstnout i s obalem. Bohužel si neumí čokoládku vybalit. Doufám, že staniol jí projde stejně jako čokoláda. Takže na stole už zůstaly jen kytky, ty zatím Sára nežere.








Přeji hezký zbytek posledního svátku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.