úterý 22. srpna 2017

Obyčejný den

Dnešek byl ve znamení cesty do Brna na ortopedii, kde se mělo vyjasnit co způsobuje bolesti v kyčlích. Rentgen ukázal artrózu II. stupně, ale taky to, že bolesti jsou zapřičiněny především stavem bederní páteře. No, tak hlavně, že už mám jasno.
No a tak jsem se vrhla do práce přesto, že klouby bolí. Musím prý se s tím naučit žít. Tak to zkouším.
Včera jsem pekla dva plechy rajčat a protože byla hodně mokrá, dopekla jsem je dnes po návratu z Brna a vyšlo to do tří skleniček. Nakládala jsem je s česnekem a snítkou tymiánu do olivového oleje.





Po návratu z Brna manžel otrhal ostružiny a já jsem z nich vyrobila sedm skleniček rosolu.




A můj pilný muž stačil ještě vykopat část ranných brambor a zaskočit do lesa, aby zjistil, jestli něco roste. A ono roste.





Zítra bude k obědu houbová omáčka a ve čtvrtek ovocné knedlíky s ostružinami. Zahrádka vydává své plody a tak pestrost jídelníčku je zajištěna. Rajčat musím zpracovat ještě dva koše. Už mám nějaké kečupy, ještě udělám podle Milušky palivce a nějaký rajský protlak. Zavařených mám 52 sklenic okurek a čekají mě ještě papriky se zelím. Jen nemůžu moc kvaltovat, protože musím těm svým zádům a kloubům občas ulevit a tak se jdu natáhnout do pelechu. A teď už jdu taky, takže dobrou noc všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.