čtvrtek 15. listopadu 2018

První mrazivé ráno

Dnes jsem vstávala o něco dřív než jindy, protože jsem jela k MUDrovi na odběr krve. Venku bylo čerstvo a na střechách i na trávě byla jinovatka. Znamení toho, že bylo pod nulou. Naštěstí venkovní kytky už jsou ve sklepě, zbývá uklidit jen babičkovské muškáty, které jsem včera ostříhala a manžel je odnosí ještě dnes. Nemáme venkovní teploměr, takže nevím kolik pod tou nulou bylo. Musím to napravit a nějaký objednat. Stejně už mě nakupování popadá. Brouzdám po e-shopech a vyhlížím vhodné dárky. První už mám doma, jeden jsem objevila dnes a čekám, kdy ho přivezou. Nakupování na internetu mě baví, ale horší je vymýšlení dárků, abych s nimi u obdarovaných uspěla. Není to lehké, v tom mně dáte jistě za pravdu. Vnučka to letos pojala velmi vstřícně. Chtěla by mexickou kuchařku od Kamu a tak jsme se domluvily, že ji dostane od nás. Katka tedy bude spokojená, ale co ti ostatní. Naštěstí je do Vánoc ještě čas na přemýšlení, ale musím počítat s tím, že jak se Vánoce přiblíží, bude problém s doručováním, takže otálení není na místě. Běhání po obchodech mě nebaví, ani na to nemám fyzičku, takže já tento způsob nákupu preferuji. Máte to podobně, nebo vás předvánoční šílenství v obchodech baví?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.